Aktualny regulamin w formacie PDF do pobrania: Regulamin sprzedaży Wydawnictwa AZORY z dnia 8.5.2020.pdf
ZASADY SPRZEDAŻY W SERWISIE WYDAWNICTWA AZORY.
Serwis AZORY WYDAWNICTWO jest marką AZORY CONCEPT, Sp. z o.o. Sp. komandytowa z siedzibą w Krakowie, ul. J. Chełmońskiego 26/1, 31-322 Kraków, KRS 0000687171, NIP 945 221 08 70, REGON 367831159.
Serwis oferuje dwie regulaminowe formy sprzedaży wydawnictw:
- za pomocą formularza kontaktowego;
- za pomocą dedykowanej funkcjonalności płatniczej i przelewów on-line realizowanych przez operatora Przelewy24 (termin uruchomienia zostanie podany wkrótce).
Doręczenie produktu/książki może zostać dokonane za pomocą usługi pocztowej, jak i w siedzibie Sprzedającego, po dokonaniu takiego ustalenia i jego obustronnego zaakceptowania.
1/ Sprzedaż za pomocą formularza kontaktowego
- Zamówienia w tym trybie można składać pisząc na adres kontakt@azorywydawnictwo.pl i informując nas, którą z książek pragniecie Państwo nabyć, w jakiej liczbie egzemplarzy itd. oraz podając adres wysyłki.
- Każdorazowo po otrzymaniu z Państwa strony takiego zamówienia oraz potwierdzenia przez nas dostępności książki, wskażemy konto bankowe, na które należy dokonać wpłaty (wraz z kosztami pakowania i wysyłki).
- Po odnotowaniu przez AZORY wydawnictwo płatności, w ciągu 48 godzin (nie dotyczy niedziel), umowa sprzedaży zostaje zawarta i książka zostaje wysłana na wskazany adres nabywcy. Przesyłka dotrze do Państwa w standardzie i czasie wynikającym z taryfy zleconej przez nabywcę. Wydawnictwo AZORY standardowo zapewnia doręczenie przesyłki w ciągu 2-3 dni roboczych (warunki Poczty Polskiej).
- W przypadku zadeklarowania odebrania książki w siedzibie Sprzedającego jest to możliwe, o ile ustalono to w trakcie składania zamówienia i zostało to zaakceptowane przez obie strony. Odbiór książki w siedzibie Sprzedającego w Krakowie przy ulicy J. Chełmońskiego 26/1, odbywa się od pon. do pt. w godzinach od 10.00 – 17.00 po wcześniejszym umówieniu. Zakupiona książka jest przechowywana w siedzibie Wydawnictwa AZORY przez 7 dni (po dacie umówionego odbioru) po czym wysyłana na koszt Kupującego na podany adres w przelewie bankowym. Odbiór osobisty możliwy jest dla każdej formy zakupu (poprzez formularz i płatności on-line).
Uwagi:
- Opłaty za wysyłkę dotyczą wyłącznie terytorium RP. Koszt i czas doręczenia za granicę jest ustalany indywidualnie.
- Koszt wysyłki jest powiązany z cennikiem PP i pragmatyką przyjmowania zleceń przez PP (np. oceny kategorii przesyłki A lub B itd.) i jeśli cennik ten ulegać będzie zmianom, to na bieżąco będziemy informowali o tym przy okazji składania zamówienia.
- Wykluczamy realizację zlecenia za zaliczeniem pocztowym.
2/ Zasady sprzedaży w oparciu o serwis Przelewy24
Obok sprzedaży z użyciem formularza kontaktowego (por. wcześniejsze zasady) AZORY WYDAWNICTWO oferuje możliwość zakupu towaru/książki w oparciu transakcje online obsługiwane przez PRZELEWY24.
W celu zakupu towaru/książki Kupujący musi podjąć następujące kroki:
- Wybrać produkt/książkę na stronie księgarni: https://azorywydawnictwo.pl/ksiegarnia-internetowa-wydawnictwa-azory/ klikając w przycisk „KUP TERAZ” tytułu kupowanej publikacji.
- Wpisać w formularz zamówienia osobisty ważny adres mailowy niezbędny do realizacji zamówienia.
- Przeczytać i zaakceptować regulamin – Zasady sprzedaży… Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu.
- Kliknąć w przycisk „KUP TERAZ”.
- Wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia (adres wysyłki).
- Kliknąć w przycisk „KUP TERAZ”.
- Po kliknięciu przycisku Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty za wybrany produkt / książkę wybierając dogodną dla siebie formę płatności .
- Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący otrzyma na swoją skrzynkę mailową komunikat potwierdzający dokonanie zakupu. Z tą chwilą umowę sprzedaży i dostarczenia produktu/książki uważa się za zawartą między Użytkownikiem, a Wydawnictwem AZORY.
3/ WYSYŁKA
Wysyłka towaru / książki odbywa się w drogą pocztową, w terminie do 2-3 dni roboczych od potwierdzenia płatności przez bank Sprzedającego.
Standardową formą wysyłki jest przesyłka polecona, rejestrowana, ekonomiczna. Inne formy wymagają odrębnych, indywidualnych ustaleń między Sprzedającym, a Kupującym.
Sprzedający korzysta z usług przesyłki Poczty Polskiej S.A.
Sprzedający może dokonać sprzedaży z odbiorem osobistym w siedzibie Sprzedającego, po uprzednim umówieniu się z Kupującym. W tym przypadku płatność może zostać dokonana w formie gotówkowej, w odliczonej wysokości.
4/ Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty należy dokonywać kontaktując się z Wydawnictwem AZORY, ul. J. Chełmońskiego 26/1, 31-322 Kraków email: kontakt@azorywydawnictwo.pl
Telefonem kontaktowym dla spraw reklamacji i zwrotów jest numer: (+48) 601085269.
4.1/ Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku O prawach konsumenta, klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:
- zwracane towary (książki) są kompletne,
- towary są zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. klient powinien postępować z towarem mając na uwadze konieczność jego ewentualnego późniejszego zwrotu.
W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na podany powyżej adres z dopiskiem ZWROT.
Ważne:
- Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki (na konto z którego dokonano płatności lub w gotówce, jeśli sprzedaż odbyła się bezpośrednio w siedzibie AZORY CONCEPT i miała taką formę, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty doręczenia.
Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.
4.2/ Reklamacje
Jeżeli otrzymany towar/książka jest wadliwy, nabywca ma prawo do skorzystania z uprawnień określonych w gwarancji produktu.
W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (słownie: dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.
W takim przypadku wadliwy towar prosimy odesłać na adres jak wyżej z dopiskiem: „Reklamacja”.
Księgarnia-sklep Wydawnictwa AZORY najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje o dalszym postępowaniu na adres z jakiego nadesłano reklamowany towar lub/i jaki wskazano do korespondencji w tej sprawie. Adresem do korespondencji w ramach reklamacji jest: kontakt@azorywydawnictwo.pl
W przypadku uznania reklamacji, Księgarnia Wydawnictwa AZORY lub sklep dokonujący sprzedaży zobowiązany jest do wydania towaru bez wad.
Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, można wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrócona zostanie równowartość ceny towaru zgodnie z procedurą opisaną w Regulaminie, tzn. na konto z którego dokonano płatności lub w gotówce, jeśli taka była forma płatności przy zakupie towaru.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (dotyczy paczki ekonomicznej), Księgarnia-sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji.
Ważne:
- Stan paczki/przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera / doręczyciela
- W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy.
- Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
Obecna aktualizacja Regulaminu – 8 maja 2020 roku.
***